Visszatérési politika:

 

Arra törekszünk, hogy a vásárlási élmény a lehető legzökkenőmentesebb legyen. Egyszerű visszaküldést kínálunk, ha nem teljesen elégedett a vásárlásával.

Minden visszaküldésre vonatkozó követelmények (Egyesült Királyság és nemzetközi):

  •  A visszaküldést a feladás dátumától számított 30 napon belül kell elvégezni. Az egyszerű visszaküldési folyamat érdekében kérjük, használja a rendelkezésre álló visszaküldési portáljainkat. Ha úgy dönt, hogy a saját módján küldi vissza a terméket a portálunk helyett, kérjük, tüntesse fel a rendelési számát a csomagon, hogy könnyebben azonosíthassuk, hogy az Öné..
  •  Minden visszaküldésnek meg kell felelnie a következő feltételeknek:
    - A termék(ek) új, használatlan állapotban vannak.
    - Minden termékcímke és higiéniai csík sértetlen és a helyén van.
    - A termék(ek) az eredeti csomagolásukban vannak, ahogyan Ön megkapta.
    - Felpróbálták alsóneművel alatta.
    - Tiszták és csík- vagy szagmentesek.

 

Egyesült Királyságbeli visszaküldések:

  • Az Egyesült Királyságon belüli visszaküldés minimum 3 font díjjal jár, a vásárló által kiválasztott futárszolgálattól függően. Ezt a díjat a visszaküldési portálon keresztül dolgozzuk fel.
  • Több visszaküldési lehetőséget is kínálunk az Egyesült Királyságon belüli tartózkodási helyétől függően. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az Ön régiójára vonatkozó visszaküldési díjakról.

 

Az Egyesült Királyságon belül

A rendelések egy címre kézbesítve az Egyesült Királyságon belül használja visszaküldési portálunkat. Egyszerűen kövesse ezt a folyamatot:

  1. Biztonságosan csomagolja be a visszaküldéshez szükséges áru(ka)t.
  2. Látogassa meg a portált: KATTINTS IDE
  3. Miután követte a portált, adja le/címkézze fel a csomagot, és küldje vissza nekünk.

 

Nemzetközi visszaküldés: - (Az Ír Köztársaság ügyfeleinek a következőképpen kell eljárniuk: 'Az Egyesült Királyságon és az EU-n kívül módszer)

  • A nemzetközi visszaküldési díjak helyszínenként eltérőek lehetnek. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a nemzetközi visszaküldési díjakról.

 

Az EU-n belül 

A rendelések egy címre kézbesítve EU-n belül ezt a visszaküldési portált kell használnia. Egyszerűen kövesse ezt a folyamatot:
  1. Biztonságosan csomagolja be a visszaküldéshez szükséges áru(ka)t.
  2. A portálra való belépéshez szükséged lesz a követési számodra (ezt megtalálod a feladó e-mailben vagy a ProSwimwear fiók)
  3. Látogasson el oldalunkra a visszaküldési címke megvásárlásához: KATTINTS IDE
  4. Miután követte a portált, adja le/címkézze fel a csomagot, és küldje vissza nekünk.

 

Az Egyesült Királyságon és az EU-n kívül - Ír Köztársaság

A rendelések egy címre kézbesítve az Egyesült Királyságon és az EU-n kívül (nemzetközi) kövesse ezt a folyamatot:

    1. Biztonságosan csomagolja be a visszaküldéshez szükséges áru(ka)t.
    2. Látogassa meg a portált: KATTINTS IDE
    3. Miután követte a portált, adja le/címkézze fel a csomagot, és küldje vissza nekünk.

 

Egyedi gyártású termékekre nem vonatkozik visszaküldési lehetőség:

  • Sajnálattal közöljük, hogy az egyedi gyártású termékek személyre szabott jellege miatt nem áll módunkban visszaküldeni őket.
  • Miután egy egyedi gyártású termék megrendelését leadták és visszaigazolták, az semmilyen okból nem törölhető vagy küldhető vissza.
  • A vevő felelőssége, hogy pontos és teljes információkat adjon meg egyedi megrendelés leadásakor.
  • A rendelési adatokban található hibák vagy pontatlanságok nem jogosítanak fel visszatérítésre vagy visszaküldésre.
  • Abban a valószínűtlen esetben, ha hibás vagy sérült, egyedi gyártású terméket kapna, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül. Együttműködünk Önnel a probléma megoldása érdekében, és szükség esetén intézkedünk a cseréről vagy a visszatérítésről, az adott esettől függően.

 

Kapcsolat:

Ha bármilyen kérdése vagy aggálya van a visszaküldési szabályzatunkkal kapcsolatban, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Készen állunk segíteni!

 

Kérjük, vegye figyelembe, ProSwimwear lesz nem nem vonható felelősségre a megvásárolt termékek visszaküldésével kapcsolatos illetékek vagy adók megfizetéséért.

Kérjük, ügyeljen arra, hogy tisztában legyen a tételek visszaküldésének minden díjával, különösen, ha futárszolgálatot vesz igénybe ProSwimwear. A visszaküldés díja a kiválasztott fuvarozói opció alapján történik, a díjak a visszaküldési portálon jelennek meg.

Bármely elem visszaküldve a címre ProSwimwear amelyekre be nem fizetett vagy fennálló adók és illetékek vonatkoznak, elutasításra kerülnek. Ez azt jelenti, hogy a futárszolgálat tartja őket a fizetés beérkezéséig.

A futárok által a fizetésig őrzött tételeket egy külső helyszínen tárolják, ahová ProSwimwear nem lesz hozzáférése.

Ha az adók és vámok nincsenek megfizetve és/vagy a visszaküldött termékeket a futárok visszatartják, akkor ProSwimwear nem tudja feldolgozni az Ön visszatérítését.

Az adókkal és illetékekkel előre kifizetett bevallásokat a szokásos módon fogadjuk el és dolgozzuk fel.

Rosszul helyezte el a visszaküldési űrlapot? Töltse le a másolatot itt.

 

Hibás, sérült vagy nem a leírt terméket szeretne visszaküldeni?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, mielőtt bármilyen terméket visszaküldene. A csapat szívesen ad további útmutatást közvetlenül.

Nyisson meg egy támogatási jegyet: Kattintson ide
Küldj emailt: [e-mail védett]

 

A teljes visszaküldési szabályzatunkat itt találja: https://www.proswimwear.co.uk/returns-and-exchanges.html

 

© 2025 ProSwimwear Ltd. Minden jog fenntartva.